Home

Monday, December 20, 2010

Kalau kuih Siput sedap jugak. Ini ?

Weeehoooo .... semalam full dengan aktiviti lain. Semalam tak bukak langsung belog. Semalam sibuk bersuka ria dengan kakak terchinta. Lepas ni dia dah balik sibuk dia , tak ada masa nak bertepuk tampar dengan dia kan? Muahahaha. Lepas tu pulak semalam bukak laptop pun tidak.Kalau tidak busy semedang dengan bukak laptop sampai naik juling mata kan? Muehehe. Maaf lah ye kawan-kawan kalau tak belogwaking belog kamu lagi.


Tetibe internet ni makan kuih siput pulak. Mahu aje aku tepuk-tepuk manja berukban kakak aku ni kan. Teheeheh. Tapi sebab aku pun tengah malas nak hapdet cherita-cherita basi yang penuh dengan gambar sana sini , so nanti-nanti lah aku update ye. Tehehehe. Nak belogwaking tapi kan tapi kan , apasal lah berukban ni tengah makan kuih siput? Sedap ke? Ish Ish Ish. 


So nanti-nanti lah ye aku balas kunjungan korang tu.Terus-teruskan berlegar-legar dekat belog aku ni ye.Muahaha.Buat macam rumah sendiri ye , tapi bukan belog sendiri..EH EH , ekekek. Lepas tu jangan lupa kelik heartbeat aku tu Nuffnang pun jangan lupa kelik uols.Muehehe T_T Tengah kumpul duit ni uolls! You click me I click you. Eh eh macam cherita Click pulak. Muehehehe. So , nanti-nanti lah kita story mory ye xD


really need to change my sleep time.
lagi 2 weeks nak sekolah.
now petang tidur.takpun after Isya' tidur , then 
bila pukul 2..3 pagi mula la mata makin besar.
perut pun sama lapar.
haihh T_T

2 comments:

Pija Madzlan said...

Mmg budak2 zaman sekarang suka bertepuk tampar dgn kakak masing2 ek...padanlah akak lebam2 dok main tepuk tampar dgn adik baru lepas SPM ni :P

Ijah EmoTemo said...

sitisifir : HAHAH. Adoilah. Takpasal2x gelak pepagi cmnih. Hahah. Ekeekek. Best tu bertepuk tampak. Asalkan jangan bertarik rambut sudah. Eekekke