Home

Sunday, December 26, 2010

Key Ell Key Ell ... yo wassup? Erk!

Akhirnya entry tertunggak dapat juga di langsaikan hari ini. Banyak betul masalah nak setle kan entry pergi jenjalan tempat sama dengan kawan-kawan aku and my sister. Entah apa kejadah nya lah internet ni. Asyik ngok ngek senget je internet ni okies? Nak belogwaking , nak hapdet segala nya pun susah sekarang. 

Anyway. Kenapakah tajuk Key Ell Key Ell? Ekekekek. Kekdahnya semua gambar yang memang banyak gila ni semua di KL. Kejap nanti lagi banyak aku upload sebab aku baru lepas jalan-jalan dengan kakak aku lagi. Well , this time memang aku banyak keluar jenjalan dengan kakak aku. Memang seronok sebab for the first time kitaorang macam jenjalan pakai redah je kan? Hiks. Ohhh itu kejap lagi ye. Cehh.

So now , tak tahu nak cherita apa. Let's picture story the whole thing khen? Tapi meh aku cherita sikit-sikit before aku malas letak caption gituh. Hiks! Tak silap aku Isnin , aku pergi KLCC dengan Shaza and Syaza because dah lama jugak tak keluar together macam tu.Then tengok movie Rapunzel. Memang kelakar okeh? Aku gelak terbahak-bahak je kerja.Teeehe. Oh ya before that pergi rumah Shaza then baru pergi KLCC , makan , borak then balik. Jom layan gambar xD









Syaza , Shaza and Me :) 

Notes : eat spagheti marinara yang sungguh lazat ;P My favourite always ;)

Nampak sangat kan tengah malas? Satu caption pun tak ada. Haha. Eh ada la. Ekekeke.Itu pun yang terakhir khen? Kikikik.Ok then gambar di bawah ni pula bersama kakak tersayang and ada some of picture keluar tengah malam semata-mata nak tengok rusa colour-colour yang kata nya cantik di Pavilion itu? Mohtip kan? Gigih satu family. Tapi tak nampak sangat pun.Tragis sadis sebab dengan traffic jammed yang masyaAllah! Menangis ai!

Then bila hari apa entah kakak aku ajak pergi KLCC. So kitaorang pergi jalan-jalan , tengok wayang , makan , then balik! Jom layan gambar lagi. Gambar basi lagi tapi tetap nice memorie for me.Teeehee xD





Nan Hado nampak nya kan? Sadis sangat! *hentak hentak kaki*


Seafood Pizza di Milano yang nipis dan mahal tetapi sedap! Sume makanan aku rasa sedap x_x













Mee Wantan Thai Chicken ke hape entah. Sedap!


Kekdahnya bila pergi KLCC dengan kakak aku memang buat benda sama tapi a bit gila-gila sikit.Teheheh. Weols pergi makan dekat KFC , then pergi tgk movie Hantu Kak Limah Balik Rumah.Aku tak gelak sangat , maybe sebab tengah letih.Cuma time Usop baru aku gelak-gelak.Kikikik.Then jalan-jalan shopping segala. Lepas tu makan lagi! Kikikik. 3 kali okeh makan? Dekat KFC , Milano then last sekali dekat foodcourt atas sekali tu ha. Makan Mee Wantan faberet. Kikikik. Best-best. Memang cuti sekolah kali ni memang paling best kot?

Tehehehe. Alhamdulillah. So now wanna edit some picture and then wanna have some rest memandangkan hari ini sangat pelbagai benda terjadi and yeah nak tidur ... -___-'

Notes : sesi belogwaking akan di jalan kan if my internet connection is O.K kalau K.O maaf ye kengkawan T_T

No comments: