Home

Tuesday, December 14, 2010

This Is MUCH MUCH Better AGAIN huh? lol

Ihiks. Di dalam hati ini , punya pray hard supaya cepat lah ada aktiviti lain dalam hidup ini supaya tidak lah tetiap minggu terpaksa pribetkan belog untuk sementara waktu dan kemudian nya belog bertukar warna.Hik Hik Hik. Maaf lah korang semua , aku sebenar nya mulut ni cot cet cot cet nak tukar layout lepas tu tidur pun tak lena okeh selagi tak boleh tukar layout cun cun sikit.Hehehe. Selagi mata aku kata tak cantik , selagi tu aku tukar. Kih Kih Kih. Aku harap tak ada siapa bila jumpa aku nak lempang aku dengan kegedikkan dalam diri semakin melampau-lampau. Uhuks Uhuks.

Btw , kali ni tak pun colour pink yang di idam-idam kan. Lantak lah , janji simple dan cun. Hehehe. So , aku tak akan letak header muka aku yang gojes opss lagi sebab kemalasan nak edit nak itu ini , remeh temeh lah noks! Jadi aku biarkan header yang cun itu menguasai diri katanya. Kih Kih Kih. Lepas ni nantikan kemunculan update bertalu-talu , lepas dendam 3 hari berturut-turut keluar dari pagi sampai petang sampai terus berdengkur bila balik rumah tak sempat nak update belog bertalu-talu kan? Hik Hik Hik. The past 3 days was a great day with friends and sister , really enjoy it and yes love every each moments with them. Haishh , entry lain lah nak syahdu syahdan cherita pasal past 3 day tu ye.

Macam-macam yang jadi , macam-macam yang buat aku terasa jadi happy , sedih , dan takut. Experiences the best teacer right? So , let it be all the feelings and yes , nak pergi bertukar belog ni jap. Banyak lagi ni tak hapdet tang I Click Them tu ha. Hik Hik Hik. So korang rasa macam mana pulak? Hiks!

No comments: