Home

Monday, December 27, 2010

Tadi Fikir Lain. Sekarang Fikir Lain.

Sebenar nya di akhir-akhir holiday school nak habis ni macam-macam benda aku nak buat. Macam-macam perkara yang tak dirancang pun dah habis buat.Ada lah certain thing yang aku nak buat tapi masa nampak terlalu suntuk untuk buat semua sekaligus. Tak tahu kenapa , this time cuti aku hari-hari mesti ada aktiviti. Kalau tidak melangut depan laptop , kemas bilik , baca buku / novel / motivation book dan sama waktu dengan nya saja tau. Kali ni mesti dapat mesej dari sesiapa which is yang aku kenal lah meh. Tak kan mamat nepal mana-mana entah pun aku sms kan? GILA!

Sebab itu kalau korang perasan , belog aku sejak dua menjak ni dah susah nak tengok caption ayat banyak gila. Melainkan gambar ... gambar ... dan gambar.. Tehehehe. Memang biasa je gambar aku. Tapi okay lah , atleast aku boleh simpan memori-memori yang ada bertandang dalam hidup aku yang bukan selalu dapat tu kan? Teeehee xD

Well , sepatut nya aku update pasal sleepover/lepak with my schoolmate time sekolah rendah.But yeah aku malas gila nak edit gambar. Tak edit gambar nanti ada la yang jenis suka main je cilok gambar.Dah edit gambar ... datang persoalan lain pulak. Ada ke orang tengok T_T Ke aku sorang je yang feeling sume? ERK! Apa-apa je lah. Maybe tengah malam nanti kot baru aku mengedit semua. Now tak larat sangat nak edit gambar semua.

Tengah selsema , pening kepala semua sekaligus datang hari ni.Aiyark! Harap-harap esok lusa dah oklah. Tu yang terus batal niat nak hapdet pasal jenjalan , sleepover semua.Tehehehe. Sorry ye :( Nanti esok insyaAllah aku hapdet ye :)

So goodnight everybody :)

3 comments:

Ijah EmoTemo said...

nampak nya cherita tergantung sedikit. wakakak.

selalunya mesti dpt msg ajak aku keluar. boleh pulak aku melalut cite pasal mamat nepal. aiyark!

humaira hadzarami said...

Hello, haha. Nice blog :)

Ijah EmoTemo said...

Teheee! Halo Humaira :)
Thx , tq jgk singgah sini xD