Home

Wednesday, December 22, 2010

Dup Dap Dup Dap Jantung Berdegup Kencang.

Selamat Petang! Teheee. Sekarang ni memang mood dan hati tengah celaru tak tentu pasal. Nampak je suka ria gelak ketawa senang hati perut buncit.. eh opss. Tapi macam-macam benda tengah fikir ni uols! Tehehehe. Kalau perasan lately aku punya posting except for gambar-gambar tu , semua posting aku jenis emosi kan? Haihh , entahlah.

Memang jiwa kacau sikit seminggu dua ni. Aku pun satu hal , ikutkan emosi sangat seminggu dua ni. Haish. Masalah betul! Tapi tehtap teringin nak menulis dalam belog ni kan? Tehehe. Ni pun ada banyak lagi entry tertunggak. Nak update , upload gambar which is gambar yang tak edit lagi adeh lah , banyak betul nak kena buat.

Mungkin sehari dua ni , aku belogwaking je kot. Nak update macam tak ada idea. Kering kontang idea aku sejak dua menjak ni.Haihh.. Oh ya , esok mahu sleepover dirumah kawan baik. Berjumpa dengan mereka yang dah lama tak jumpa. Harus menjadi moment yang paling best. Seriously , berkumpul dengan kawan-kawan yang which is bestfriend kau , yang selalu dengan masalah kau , yang selalu cheer up and everything betul-betul buat aku tak sabar.Tehehehe. 

Yeah , mode merepek dah nak mai. Nanti-nanti lah aku update lagi blog. SERIOUSLY IS NOT ON A GOOD MOOD. HEYY , kemanakah kau menghilang wahai mood? T_T


No comments: