Home

Monday, December 27, 2010

Kisah diri dan Kisah belog.

Tadi bangun je dari tidur terasa sangat-sangat tak selesa. Tekak terasa macam perit je. Asyik nak telan air liur je rasa. Hidung pun tak selesa je rasa. Nak melangut depan laptop ni pun terus tak ada mood. Mata pun berair. Sah-sah aku nak demam kejap lagi ni. Ish , benci betul bila terasa nak demam , selsema , sakit tekak dan harap-harap jangan la batuk Y_Y Eh agak nya musim lah kot? Entah.

Oh ya belog ini sudah berusia 3 bulan dan Alhamdulillah dah 300 orang followers. Meski belog ni selalu merapu , merepek dan selalu betul emo-temo tapi masih lagi ramai pengunjung belog ini , masih ramai yang membaca belog ni kan? Thank you ye semua.




Sebenar nya tak tahu nak hapdet apa. Tengah keadaan sihat tak sihat ni main redah je lah tajuk apa sekalipun.Kikikik. Harap-harap semua enjoy ye baca entry aku yang kadang-kadang tak masuk di akal , kadang-kadang merapu macam tahap gaban je , kadang-kadang emo mengalahkan orang hilang kucing je. Hahah. Terima kasih ye semua , kepada yang selalu singgah belog ni , kepada yang selalu mengomen setiap entry aku , kepada yang follow aku. Semua nya terima kasih ye xD Ohh dah tak tahu nak tulis apa lagi -___-'

psst: jgn lupa kelik heartbeat tu ye. tehehe.

2 comments:

CaDLyNN said...

3 bulan = 300 follower..wow...hebat2..

FaiHash said...

teheheheh.. tak ada la hebat mana pun. ada yg lagi hebat ;)