Home

Tuesday, December 21, 2010

Ho Ho Ho Horlicks!

Tehehehe! Entry tertunggak uols! Hampir seminggu jugak gambar-gambar ni duduk tersedai dalam laptop aku.Hehehehe. Again , tunggang terbalik lagi. Haihhh.. Takpe lah janji ada bahan untuk bercherita dalam belog ni khen? Tehehehe. Last week memang lah minggu yang boleh di katakan hari-hari keluar pagi balik petang. Tiap-tiap hari ada orang ajak keluar kan? Tehehehe. Alhamdulillah , bila sihat semua ok lah kalau nak keluar jumpa kawan-kawan kan :D

But for this time aku pergi Mid Valley dengan kakak aku. Alah yang kejadian dekat KTM yang buat aku trauma kejap tu lah kan? Masa tu lah kitaorang pergi. Memang last week punya cherita ni. Tehehe. Last week pergi sana sebab kakak aku nak jalan-jalan kan?Aku pun teman kan je lah dia. Tehehe. Lagipun dah lama kitaorang tak pergi tempat jauh-jauh. Selalu pergi WangaWalk je pun. Boring lah asyik pergi sana tu je. Sekali sekala pergi Mid Valley best jugak. Boleh cuci mata beli barang ke hape kan? Tapi aku tak beli apa-apa pun. Just cuci mata , makan , jalan-jalan sampai sakit kaki aku. T_T Heh. Keluar pagi ... balik pukul 5 petang macam tu khen. Memang keluar sampai pitam terus. Teheheh.

Masa kitaorang pergi hari tu ... memang penuh jugak lah orang nya.Yelah hari Ahad kan , hari hujung minggu , haruslah sesak dengan seisi keluarga , dating segala khen :P Tehehe. Lepas tu pulak deko Mid Valley tu dengan Teddy Bear sana sini sebab nak krismas dah khen?Meriah betul Malaysia ni kan kalau deko deko Krismas segala ni. Gituh... Jom layan gambar yang tunggang terbalik tuh. Haha.



Dekat gerai errkk booth kecik Elianto.


Jalan-Jalan .. lepas tu SNAP :P


kakak saya.  



meriah gila deko krismas ni. siap ada pakcik santa kelaus kasi hadiah lagi uols. ai feeling nk pergi..tapi takut kena lahar dalam memana forum ke .. tak pun masuk dalam akhbar kan? muehehehe.
Btw ,  Mid Valley punya lagi cantik deko dia dari KLCC :P


Memang sana sini meriah dengan deko krismas masing-masing. Seronok jugak amik gambar lepas tu macam orang tak tahu malu posing sana sini.Muahahah. Maaf lah ye , kadang-kadang bila muka ni jadi tak berapa nak malu ... ai posing jah. Teheheeh. Tapi seronok jugak lah khenn dapat posing je kerja nya. Setiap kedai ada deko tersendiri gituh! Paling comel dekat Elianto punya gerai / booth kecil tu ha. Memang comel gila siap ada dengan kereta ho ho ho horlicks pakcik santa claus tuh gituh!



bahagian depan kereta pak cik ho ho ho merry krismas.


geram tengok dekat Elianto ni. comel.


comel kan yang ni? :)


yang ni pun comel. tehehe.


gila besar bear ni kan? aku tengok ada dekat kedai hadiah jual harga yang lebih kurang macam ni besar dengan harga 1k? heyyy 1k baik beli phone baru tau! wah tetibe.


ni kalau bebudak kecik tengok. mesti nak naik sbb ingat macam dekat Genting Highland. haha. eh ada lagi ke benda alah macam ni dekat Genting Highland? Huwaa dah lama tak pergi.. tak tahu.. ekekeke.. tapi benda ni untuk deco je rasanya.

Okay lepas dah penat berjalan semua ... kitaorang pergi makan gituh.Oh lupa memula sampai pergi makan dekat KFC. Sebab situ paling tak ramai orang.Tehehe. Lepas tu lepas tu baru jenjalan sana sini sampai lenguh jugak kaki.Sebab sehari sebelum tu kan aku pergi majlis harijadi kawan ai dekat tasik. Tehehe. Ok ni nak cherita lah ni kan. Before nak balik tu kitaorang makan sebab bajet macam tak ada makanan dekat rumah sebab kebetulan mak ayah kitaorang pergi kenduri kahwin.Jadi mestilah kitorang pun faham-faham sendiri makan dekat luar terus khen :P Tehehe.

Jadi kakak aku nak makan dekat Kenny Rogers. Aku pulak malas nak cucuk duit. Heh , padahal takut duit habis.Aku bukan nya betul. Nampak benda cantik sikit terus beli.Huwaa.Then aku pun memang tak cucuk duit.Guna 50 hinggit je pergi Mid Valley memang la kasi aku bertabah je.Tapi dekat Mid Valley kitaorang tak window shopping pun.Sebab macam tak ada mood je.Teeehee. Jadi kitaorang pun pergi Kenny Rogers yang memang sesak dengan manusia.Phewww... Jadi disebabkan aku ni tengah berjimat .. haa kang nanti duit ktm , lrt sume nak bayar macam mana khen?Tehehehe.

Jadi aku pun amik lah Sandwich Chicken hape entah yang katanya 3 pieces ke slice ke dengan hanya RM 7 beserta salad ataupun fruit. Walaupun niat di hati nak makan Macarony and Cheese yang berharga 17 hinggit.Tapi batalkan niat.Heh. Jadi aku duk terbayang lah 3 keping roti tu khen? Sekalikkkkk ... sila tengok di bawah T_T



T_T SADIS NYA MAK TENGOK UOLS! SAJA NAK menghanjingkan ai kehape ni ? Huwaaa.. ai mana pernah order sandwich dekat sini.SENTAP ok? tetibe je. *lempang* Redha sesangat -__-'

Lepas tu pulak , before pergi makan semua kitaorang ada lah kejap berhenti duduk sebab kaki aku dah melecet segala.Sumpah sakit.Padahal tak pakai heels. Pakai selipar flat biasa je uols! Haihhh..Naya betul! Rasa macam nak menangis dia punya sakit tu. Adeh. Jadi bermula aksi-aksi bergambar memualkan opps biarpun orang sebelah memandang jelingan panas umpama aku ni mengambil gambar apa aje. Haihh .. korang ni ai tak kacau uols pun kan?Ke teringin nak bergambar dengan ai tapi malu-malu nak cakap kan? *muntah* Muahaha. Sudah Sudah... jom layan lagi gambar. Tehehe


muntah ke kalau tengok? ngahahaha


 DORAEMOENNN ... !!


tiba-tiba terfikir ... malam-malam dalam Mid Valley ni tak seram ke dengan teddy bear penuh sana sini? ERK! HAHA.


konon nya terkejut lah tengok bear besar. muahaha. lepas tu ramai tiru posing ai. mohtip? T_T


ini salah seorang yang meniru aksi ai. Y_Y
eh eh ampun kakak ku. teheheeh.

So berakhir lah cherita mengenai jenjalan seharian di Mid Valley. Teheheh. So much fun with my beloved sister. Jarang kami keluar sama-sama macam ni.Yelah di duduk jauh khen. Jauh ke? Jauh lah jugak. Lepas tu lepas ni dah masuk belajar balik .. harus lah susah nak jumpa keluar jenjalan macam ni.Teheheh. Minggu lepas memang seronok bersama kawan-kawan and kakak tersayang gituh. Semalam pun keluar jenjalan lagi.Tehehehe. Nanti lah ye aku update pasal benda tu.Pheww... nak hapdet kan satu persatu pun mengambil masa sejammmm? WHATTT! 

Bye guys! xD



No comments: