Home

Wednesday, December 29, 2010

Tak Larat.

Bangun-bangun kepala makin berat. Batuk macam tak nak hilang. Kepala tak payah cakap makin berat. Selera makan? Nasi + kicap + telur goreng jugak yang paling best. Burger? NO. KFC? NO. Spagheti? NO. Semua nya rasa tak sedap. Semua rasa sama dan tawar. Haish. Memang dah lama gila tak demam macam ni. Last sekali masa Ramadhan tempoh hari. Memang terasa seksa jiwa raga.

Adeh. Nak makan pun tak ada selera. Ada selera tapi semua rasa sama. Huwaaa. Dugaan akhir tahun betul. Cabaran nak bukak sekolah betul. Menangis okeh? Dalam kepala otak aku nak makan nasi dengan kicap lagi best dari semua lauk yang berkuah. Semua aku rasa tawar. Bau pun semua sama. Haha. 

Serius tak larat betul kali ni. Tapi still boleh menaip. Huwaa , beg sekolah tak cari lagi. Selamat alat tulis segala dah cari kan? Kalau tak nangis okeh?!! 

Adeh , minta-minta esok lusa beransur sihat. Tak suka betul bila sakit tak sihat macam ni. Sangat tak selesa dan sangat tak best. Hmm..

6 comments:

Alynn Notnot said...

get well soooon! :D

kuat kan semgt tau!

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

alahai..demam melarat yerp..makan obat tau!! take care!!

FaiHash said...

hye alynn :)
thx. tu la mmg nk kena kuatkan smgt sgt2 ni :)

tq ye :)

FaiHash said...

hy WEIYDAWEINGWAFFA :)

tu la melarat2. dh nk masuk 2 hari dah ni. hehehe. tq :)

♥ iLi ♥ said...

adik ijah yg come lote~~~

semoga cepat sembuh k?

nah munger:

@}->---

FaiHash said...

kaka ili :)

thx. mmg harap cpt sembuh. tak larat dh ni duduk batuk segala. hehe.

tq ye :)