Home

Friday, December 3, 2010

Ingatlah Daku Dalam Doa Makan mu ... haktuih!

Sejuk betul sekarang ni. Memang menggigil je rasa sejak berada di Terengganu ni. Rasa nya lah kan , setiap hari hujan. Cuma yang beza kan nya , tak selebat macam di KL dan tak kilat petir sabung menyabung gituh. Eh macam pelik jah ayat? Apa-apa je lah. Tapi sejuk dia , masyaAllah tuhan je yang tahu. Tapi tehtap menggedik nak pakai aircond gituh , eh eh habis tu kau dah bayar hotel , tak guna aircond apa kes? *petir* Heh Heh Heh.

Anyway uols , aku ada banyak benda nak hapdet ni. Tapi disebab kan aku macam malas pulak nak mengarang , eh dah karang dah pun , tapi macam malas nak publish lagi. Nanti-nanti lah ye ;P Banyak betul aktiviti random di sini tau ;) Memang penat sampai kaki aku terseliuh T_T Naya lah , esok dah lah nak pergi konvo kakak aku -.- Harap-harap jap lagi ok lepas urut. Aiseh.

Nanti-nanti lah ek aku update tentang segala cherita di Terengganu ni. Suka Duka dan segala macam lagi. InsyaAllah by next week , aku akan hapdet semua cherita tu ye ;) Dah ada dalam draft dah , cuma nak publish je :D Eh Eh Eh , sebagai pengubat rindu korang *muntah* ... Ceh Ceh , nak sebijik gambar aku kat Terengganu dekat Pulau Duyong ;) Agak-agak korang tahu sebab apa ? :P Nanti-nanti lah ye aku cherita ;)



oh la la la


No comments: